8 Mayıs 2011 Pazar

Güzel Bir Günün Ardından

Mayıs ayının ikinci pazarı olarak her zaman bize öğretilen bugünde bende çoğu insan gibi annemle birlikteydim.Tabi anneler gününü unutan ben anneme hediye almayı unutunca,ona kendi deyimiyle hediyelerin en büyüğünü verdim sözlerimle.İyi ki benim annemsin,iyi ki varsın dedim ona.Biz annemle çok sık kavga ederiz.Bazen bir günde beş altıyı bulur.Ama kavga anından bir dakika sonra hiç kavga etmemişiz gibi oturur konuşuruz.Annem ve ben arkadaş gibiyizdir.Çıkalım bu güzel günü güzel şekilde geçirelim dedik ve Alsancak'a indik.Kordon da kahvaltımızı yaptık.

Tabi İzmir'in güven olmayan havasında bir üşüyüp bir terledikten sonra alışveriş faslımız başladı.Bu alışveriş çoğunlukla bana yaramış olsa da("Anne yaa bak ben İstanbul'a gidiyorum eski kıyafetlerle mi gideyimmm.Millet yeni kıyafetleri doldurup geliyor bende öyle bakayım mı" duygu sömürüleri karşılığında) alışveriş sonunda Kordon da beraber kahvelerimizi içerken ikimizde keyifliydik.Anneler gününü beraber eğlenerek,istediğimiz şeyleri yaparak geçirmiştik.

Kahveleri içerken arka masamızda oturan bomba beni benden aldı.Tanrım!.Bir insan böyle tatlı mı olur.Ayrıca şu yeni moda gözlüklerden takmış.Annem bana bir şeyler söylüyor ama duymuyorum.Yani dinlemek mümkün değil.Böyle arada bakıyor ben hemen bakışlarımı çeviriyorum falan nasıl içim eriyor ama.O sırada annemin bir arkadaşı geldi.Sohbet falan ederken arkadaki mükemmelliği gösterdim.Ve o çocuğa Clark Kent benzetmesini yaparak beni gülme krizine soktu.Artık nasıl bir şekle girdiysem anda çocuğun bana bir  bakışını yakaladım ama o bakışı göreceğime o an beni tsunami alıp götürse daha iyi olurdu.Hayatım boyunca kendimi öyle iğrenç hissetmedim yani.O bakıştan sonra ben kendimi toparladım falan ama ne fark eder.Olan olmuş biten bitmiş.Çocuk bir daha dönüp bakmadı.
Ve ben güzel bir günün ardından başlamadan biten ilişkimin,ve adını öğrenemediğim mükemmelliğin  yasını tutarak eve döndüm..

2 yorum:

  1. izmiri çok merak ediyoruuum

    YanıtlaSil
  2. İzmir harika bir şehirdir.Mutlaka görülmesi gereken bir yerdir,gel bu taraflara gezeriz beraber (:

    YanıtlaSil