26 Ocak 2011 Çarşamba

Kocaman Bir Merhaba

Öncelikle adettendir herkese merhaba diyerek başlamak istiyorum buraya.Bu benim ilk deneyimim.Onun heyecanı  var üzerimde.Ne yazsam bilemedim şu anda.

Uzun bir süredir açmak istiyordum ve sonunda bir blogum var benimde.Yazmayı severim.Öyle çok güzel yazarım diye bir iddiam yok tabi.Ama sürekli yazarım her yerde.Otobüste,okulda ve tabi ki evde. Ama böyle bir şeye başlarken yazı yazmada benden kötüsü yoktur.

Bu blogu açtım çünkü yaşadığım,düşündüğüm şeyleri birileriyle paylamak istiyorum.Bundan sonrada sürekli yazarım sanırım.Malum günlük yazınca ailede ki bir bireyde bunu mutlaka okumalıyım duygusu uyanıyor.O yüzdende benim için en iyi yer burası.

Kitap okumaya bayılırım.Çok uçuk hayaller kurarım.Şiir sevmem.Yani gerçekten sevmeye çalıştım ama olmuyor.Sıkılıyorum biri şiir okurken,bayıyor beni.Yemek yemeye de pişirmeyede bayılırım.
Hayatım kısa süre öncesine kadar normal bir şekilde sürüyordu..Sonra bir çocuk gördüm ve hayatım alt üst oldu.Her şey o oldu benim için.Manyak gibiyim.En yakın arkadaşımdan güzel bir kazık yedim.Gitti sevdiğim çocuğa sulandı sizin aranızı yaparım bahanesiyle.Öyle bir kuyruk acımda var yani.

Başlangıç olarak bu kadar gevezelik yeter:).Herkese tekrar merhaba..

8 yorum:

  1. Merhaba canım,
    çok güzel bir başlangıç yapmışsın aferin :))
    ben de duygularımı paylaşma amacıyla gelmiştim buraya.
    blog işi enteresan bir iş, sanal olmasına rağmen çok doğal.Gerçek hayat gibi.
    Buranın en güzel yanı, insanların seni profil fotoğrafına göre değil dşüncelerine, kaleminin gücüne göre tanıyor olması.
    En yalancı insan bile yazılarında kendi kişiliğinden izler bırakır.O fark etmese bile kendini yazmıştır.
    Sana tavsiyem ( tabi kendi adıma konuşuyorum)
    sadece "yaa bugün şöyle oldu böyle oldu" diye yazmak yerine düşüncelerinle süsle yazını, arada bir format değişikliği yap, hikayeler yaz, resim ve müzik paylaş :) böylece hitap ettiğin kişi sayısı fazlalaşır ve kendini çok daha iyi ifade etmiş olursun.
    Yazılarına yorum gelmesi, insanı aşırı mutlu eder.Zamanla oturacaktır blogun ve izleyicilerin çoğalacaktır.Sakın az izleyicim var diye blogu kapamak isteme.
    Çünkü bu işi ne için yaptığını unutma, snei anlayan sana yardımcı olacak 5 takipçi mi istersin, sadece bloga arada göz gezdiren 200 tane mi?
    yazın ilk olmasına karşın gayet güzel, samimi.
    biraz kendimi gördüm diyebilirim :)
    kendine iyi bak ve bir şeye ihtiyacın olursa gel bloguma :)
    çok uzun oldu yahu :/

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle bu güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim.
    Aldığım ilk yorum oldu bu çok mutluyum şu anda(:
    Tavsiyelerin için gerçekten sağ ol.Dikkate alıcam bunları.:)
    Uzun falan değil çok mutlu eden bir yorum oldu bu

    YanıtlaSil
  3. Aileden saklanan günlüklerin dünyaya yaprak yaprak saçılması biraz ironik; ama umarım keyifli olur yazması da okuması da.

    YanıtlaSil
  4. Günlükte umursanmayacak bazı olaylar ailede büyür ya genellikle.Nasıl oldu neden oldu derler.Ondan bahsetmek istemiştim.

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin kıvırcık :))

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin.. kıvırcık olmak güzeldir ;)

    YanıtlaSil